Full vecka!

Nu har en ny vecka börjat, en väldigt stressad vecka med mycket att göra!



Måndag: Nu strax ner till skolan och fixa en sak till hundkursen, sen hundkurs 1,5h, lunch, göra körkortsfaser, övningskörning, hem fixa stallet och longera Silla, älskling kommer hit och sen är det övning inför balen (dans).

Tisdag: Fuktionär vid hundtävling 10-15, motionera hästen och fixa stallet, iväg till Tomelilla och skjuta på Jägarexamen.

Onsdag: Hundkurs kl 10-11.30, lunch, övningskörning kl 13, fotbollsträning 17.30-19, städmöte med fritids efter fotbollen, sen Silla.

Torsdag: Lämna in projektarbete, riskettan (till körkortet) hela förmiddagen, studiebesök på mjölkgård på etologin, praktiskt prov pån djursjukvården, Silla, öving inför balen 19.30, STÄDA!

All ledid tid innan torsdag kl 12 ägnas åt projektarbete!!!

Fredag:
Städkontroll, fixa stallet, hem, följa med Martin till tandläkaren, övningsköra och sen blir det fest i Lund för hela slanten!!

Lördag: Bakisdag :D Pappa fyller år, övningsköra, festa med Elin sen :D

Söndag: Ännu en bakisdag :D hihi övningsköra, hämta kaniner till projektarbetet, äka hem till Bollerup :)

Lagon full väcka, heller hur!?!? :O Så är det ibland, men efter denna vecka har jag gjort mig förtjänt av en veckas lov med förhoppningsvis mycket jobb så att pengarna rullar in :D:D

Nu måste jag sminka mig, ta på ett par tights och sen skynda ner till skolan så jag hinner skriva ut alla papperna jag behöver :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0