I´m back!

Blev ingen uppdatering igår för åkte hem till Kristian redan på morgonen efter att ha fixat stallet och longerat Silla, så blev ingen tid till det inte :(
Vi hade det mysigt, lagade tacos (jag sov och älsklingen lagade mat, väckte mig och barsen ut mig i köket^^) och kollade massa film. Sådär lagom lat som en dag ska va :D

Nu idag har jag tagit mig från Kristian och hit, fick cykla från Glemmingebro eftersom jag cyklade dit igår när jag skulle ta bussen^^ Har varit hemma drygt en timme nu, väntar på att Johanna ska bli klar nån gång så att vi kan rida! Hon tar väldans lång tid på sig!!!!! GAAAAHH!!! Hinner nog packa ihop all tvätten som ligger på golvet och gå ner med den till tvättmaskinen, starta tvättmaskinen, vänta på att den ska bli klar (2timmar) och sen torktumla allt (1timme) innan hon blir klar! Men, det orkar jag inte göra :D hihi

Får nog bli att skritta 3:an barbacka sen, mysigt när det är så varmt ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0