ÄNTLIGEN!

Blev Indoor Shoting i Tomelilla på jägarexamen i tisdags, faktiskt rätt roligt men drygt att vänta eftersom vi va så många.

Igår åkte vi på ett studiebesök til ett litet hundpensionat i Lunnarp och hälsade på med hundkursen, riktigt mysigt ställe med 7 boxar. Hade dubbelektion körning i Ystad därefter och sen hade jag bara 20 min keramik eftersom jag inte hade ngt att göra då mina saker inte var brända. Så satt med mamma i telefon från typ 15.30 - 18 och höll på med projektarbetet och när jag kom hem blev det ännu mer projektarbete då jag knappt har skrivit någon loggbok innan (A) Älsklingen va här!www.slu.se
Idag blev det att fixa stallet tidigt, 8.40 blev jag och några till hämtade på skolan för att genomföra Riskettan (inför körkortet). Satt där i tre tinmmar, hem igen, äta lunch och vid 1 åkte vi på etologin iväg med Gudrun (läraren^^) hem till henne för att kolla på hennes får och lamm sant för att fika :D mysigt!
Nu ska jag snart ha praktiskt prov i Djursjukvård, få se hur det går! :O och därefter ska jag lämna in mitt projketarbete (ÄNTLIGEN!!!), sen och hem, äta, 19.30 blir det baldans (älskling är fortfarande här^^) och vid halv 10 ska vi ha stallmöte. Få se ifall jag hinner rida idag, kanske Johanna vill skritta ut en runda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0