Tagga fest!

Upp vid 6.50 i morse, fodrade hästarna (Kalle och Silla fick mat i hagen^^), mockade fort, väckte Kristian, gick till bussen som gick 06.55 till Köpingebro och bytte till tåg hem till Malmö :D Övningskörde med mamma i persborg ett tag, körde lite ärenden i stan och sen hem.

Har sökt några kurser på högskolan idag med, sista anmälningsdagen idag ju^^
1:a val; Djurs beteende i vård och i socialt arbete (enskild kurs)
2:a val; Djurskydd (enskild kurs)
3:e val; Djursjukskötare
Så får se var jag hamnar i höst :D hihi

Har vartit med Martin hos Tandläkaren idag med, nu har han rosa gummiband på sin tandställning, nästa gång blir det ljusgröna :D Fy så busig jag är! (A)

Ikväll blir det fest för hela slanten när vi firar Rececca som fyller 19 nästa vecka :D:D Dock med en lindad fot eftersom jag ramlade av igår och typ stukade ankeln så den är helt svullen :( Dumma häst som är rädd för stenar!! :O Men vi TAGGAR FEST ÄNDÅ!! :D:D:D:D

Nu ska jag hoppa in i duschen en runda och sen blir det att laga mat till mig och papsen eftersom ingen annan är hemma^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0