Bus och sen Lund!

Kom hem från Lund med grillning och chillande i stadsparken för en timme sen! :D Nu sitter jag och letar upp bilder på Silla som jag ska skicka till hennes ägare :)

Resten av dagen har bestått av solning i hästhagen med Johanna, uteritt på Silla barbacka i bara shorts och bikiniöverdel, litta jobb 1½ timme på eftermiddagen, duschen, fixa allt i stallet inför helgen och sen kom Rasmus och hämtade mig (efter lite felkörningar^^) och vi drog till Lund :) Naajjsmaajjs!!!

Det rekomenderas doch inte starkt att rida barbacka i shorts på en skitig häst när det är varmt och man svettas, resultatet blir typ såhär XD Får ta och bada henne snart :)


Större delen av dagens outfitt såg ut såhär :) Tröja får Gina och bikiniöverdel från Lindex tror jag^^
Sen på kvällen blev det jeans, ett vitt linne och en tu


När det är fint väder måste man var busig med... (A)





Nu blir det sängen för mig, en ny dag med nya äventyr väntar imon med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0