Kossor i massor :D


Morgonfodring nere på skolan i morse, släppa ut hönsen (har inte hunnit ta bild), fixa stallet, blir uppringd av Milan kl 12 när jag är nyduschad och ligger i soffan och kollar på Bones med Johanna. Milan undrar var jag är för att "vi ska äka nu ju" och jag blir helt frågetecken XD men 10 min senare är jag påklädd och klar när det kommer och hämtar mig. Tydligen skulle vi hem till Jönsson för att kolla på deras gård med mjölkprodukton. Trevligt och sedan blev det att äta nybakade kanelbullar i mängder och dricka opastoriserad mjölk som vi tog direkt ifrån mjölktanken i kostallet :D MUMSIGT!!!!! Och såklart var kameran med :) Sen i bussen påväg till skolan var vi duktiga och satt och pluggade djursjukvård till provet som nog inte gick helt bra för övrigt xD När provet var avklarat gick jag in till skolbyggnaden, haffade Gudrun och fick henne att hjälpa mig att skriva ut ett exemplar av mitt projektarbete :) Hon bjöd på påskgodis med ;) hehe












Nu ikväll har har haft nattfodring nere på skolan, pussat på bebisana, packat ihop allt jag behöver till projektredovisningen (kaninsaker och papper^^), kollat på Bones och nu har jag precis skrivit klart ett arbete och hundpensionat som ska lämnas in imon. Nu ska jag ta och krypa ner hon min fina pojke som redan sover så sött :) ♥ hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0