Dagen i kort

Lagom intensiv dag faktiskt :) Hade körlektion 8.10 i morse, gick kalasbra :D Därefter cykla hem, byta om till lite tåligare kläder, hämtade Sally och sen cyklade vi ner till skolan igen för att ha hundkurs, åt lunch och lämnade Sally till Lisen.
Hem igen och hämta lite saker, ner till skolan och sätter mig i datasalen för att öva på körkortsfrågor på datorn, har ett godkänt Fas A nu :D:D 14.45 började keramiken, drejade två saker - en skål och en vas av nån konstig typ :P haha
Hem vid fem-tiden och nu sitter jag här i min ensamhet eftersom de andra i huset är på studiebesök på kärnkraftverket i Oskarshamn fram tills imonkväll :(
Hade tänkt tillägna denna kvällen till projektarbetet, snart börjar det dra ihop sig och torsdag nästa vecka så ska allt vara klart och inlämnat! :O

Fotade mitt Jägarbevis *STOLT*!!! Bilden passar ju utmärkt.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0