Kvällen är ung! :D


Hemma i Malmö nu :) Mamma kom och hämtade mig vid Persborg i morse, eller ja, hon körde dig och jag körde hem efter en lång stunds övningskörning i ett kvarter där dom såklart skulle lägga om vägen så där va massa maskiner, lastbilar och gubbar i oranga/gula jackor överallt som jag fick undvika xD haha Lyckades inte köra på en enda^^
Har suttit och hållt på med projektarbetet tillsammans med mamma mellan 12 och 16, nästan klar, bara lite finjustering kvar :)



Sitter i min ensamhet framför datorn nu, duschade för en stund sen. Sitter nästan färdigklädd med en oknäppt klänning, osminkad och med blött hår, DET LÖSER SIG NOG! :P Kvällen är fortfarande ung! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0