Sleep tight! ♥


Blev som sagt en runda på stan med Johanna♥ och alla våra väskor (som vi senare låste in på Ica^^)! Gick ner på "svarta marknaden" och handlade en del smink och två BH:ar, och sen blev det inte så mycket mer eftersom vi skulle hinna med ett tåg^^

Dagens sminkinköp + rakblad! :D

Sjukt snygga och billiga BH:ar som satt bra med :)


När vi kom hem till Söderåkra sen hämtade vi in hästarna då vi planeratt att rida på fältet barbacka! Gick jättebra, hon tycker om att vara ute på fälten där hon kan springa, så galopperade upp för hela långa backen och jag kände hur hon bara sträckte ut sig och ökade farten! :D Och i med det vädret vi hade kan man inte klaga, speciellt inte när man rider i solnedgången^^ hihi

Nu håller jag på att hänga och lägga in massa kläder i garderoberna då allt ligger på min säng så jag inte får plats att sova :( men snart är de borta och jag har hela sängen för mig själv och då ska jag bre ut mig och sova som en stock! :D
Sleep tight! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0