Våren är här!

Var nyss ute och packade ihop alla saker jag kan tänkas behöva ha med mig till Bollerup i kaninväg. För nästa söndag åker jag och hämtar en kaninhona med ungar som ska bo hos mig ungefär 2 veckor för att visas på min projektredovisning som är efter lovet. Ulliga små saker :D Så nu står där en innebur med massa matskålar, vattenflaskor och två transportburar färdigpackat i förrådet, den stora uteburen som dom ska bo i är lagad (en bräda hade lossnat) och hålet som förut var en utgån till gräshagen är igenskruvad :) Känner mig helt duktig! Dock hade jag lite slagsmål med förlångningssladdarna som inte ville samarbeta :@ :(

Ska snart packa ihop alla mina saker, göra mig i ordning, åka till johanna och lämna mina saker och sen beger vi oss till stan för en shoppingrunda :)

Solen skiner massa ute, dock blåser det, men bortsett från det är det VÅR!!! :D :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0