Blåsor på löpande band!


Dagen idag har hittills bestått av att mocka ut två boxar och ställt in halm men inte strött dem så att det ska hinna torka lite tills ikväll. Jag har även gjort det som vilken annan människa i stallet hade kunnat göra men inte gör (-.-) dvs. städat hela logen! Tagit ut det gamla höet + nästan en hel bal gammalt ensilage och sopat så mkt att jag har blåser i hela händerna (ska inte sopa på MYCKET länge nu!). Fint blev det i alla fall :D
Imorgon får jag ta ett ryck till, för spånet som ligger i en hög hade tydligen påbörjat sin förmultningsprocess :O

Nu ska jag ta och äta lunch och en stund efter det ska jag bege mig ner till ridhuset med Silla :D



Saknar sommaren! (Unita, jag och Torp Sund på praktiken på Hälde Hästkraft)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0