Hard work work!


Blidde ingen tidig kväll igår, somnade ungefär vid tolv, sen upp klockan 6 i morse, sen ner till skolan strax innan halv 7 och fodra de 22 hästarna i stallet jag hade tillsammans med Amanda, börja ta ut hästar vid halv 8, halv 9börja mocka, sopa och väga upp ensilage i det stallet, fortsätta till nästa stall och hjälpa dem som jobba där, klara med alla stallarna 10.15 och sen hem och rida Kalle. Gick hur bra som hellst! Blev arbete på volten, helpepp va han idag vilket visar sig i skritten när han går Spansk skritt :D:D
Fixade klart stallet sen, bara Sillas box som behöver strös upp sen för den behövde torka lite. Min lunch är äten nu, om ungefär 20-25 minuter så åker vi (jag, Elme och Emmy) ner och ska jobba igen, då blir det att plocka in alla hästarna och kraftfodra :) Tar kanske en timme bara :P
Väl hemma sen blir det raka vägen ner till ridhuset med Silla och rida ett lagom hårt pass^^


På tal om ingenting så saknar jag mitt bruna megauppklippta hår :O ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0