Latedag!


Fodring i morse efter bara några timmars sömn, in igen och sova vidare, släppa ut alla fem hästarna i stallet eftersom jag va den enda på Söderåkra fram tills nu på kvällen, in igen en stund, stallet va klart innan 12 :D Bara att stö upp boxarna sen innan hästarna ska in sen.
Har gjort absolut inte mycket alls idag, vaknade för en stund sen efter 1,5 timmes sömn då jag hade nackspärr och inte kunde göra något innan. Det har nästan släppt nu :) Har suttit framför datorn och läst lite i Körkortsboken, körkortet planeras vara taget innan sommaren ;) Ikväll ska jag läsa ännu mer körkortsteori och Linnèas presenter ska även slås in så jag har det klart!

Ska snart gå ut i stallet för att longera både Kalle och Silla en stund var. Följer inte träningsschemat så bra, men försöker iallafall :)


Bilder på lilla Silla från innan idag <3






♥Kärlek till min flicka♥

Konstaterade igår att våra stallkatter är överallt, man ser kattspår i snön utanför stallet, bakom stallet, utanför huset och till och med på gödselstacken^^
 

Så söt..

..men så blyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0