Snön fortsätter falla...

Det blev en 30min lång skritttur på Silla med Kalle i en longerlina rätt över fälten. Gick hur bra som helst, förutom att när jag hade ridit typ halva började det snöa jättemycket en liten stund, och sen avtog det igen som tur va!

Har varken blivit något städande eller tvättande, men har gjort en hel plåt med konstiga piroger som jag knappt vågar smaka xD haha och middag bestående av ris, sås och kotletter är avklarad ännu en dag.

Imorgon blir det att åka till Malmö för att hämta mitt nya pass och sen får jag se vad dagen bjuder på tills jag ska åka tillbax igen. Shopping och bus med någon söt människa kanske? :D


Man kan nästan stå fint i hagen, även om man vet att det finns mat i stallet :)


Kärlek till prinsessan fast om hon slabbar^^

Nu har hästarna kommit in och fått sin kvällsmat, jag äter en glass, anmälan som funktionär till Falsterbo Horse Show  och ska nog nanna kudden snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0