Det faller från himlen!


Ännu en gång faller snön som stora vita flingor ner från himlen! Nu när nästan alla snöhögarna hade försvunnit behöver det väl inte komma MER snö?!?!


Kanske inte riktigt såhär mkt snö som det va den 1 december, men dock lika irriterande!!


Stallet är klart iallafall, lunchen äten, disken diskad, jobbar på att börja tvätta, städa och allt annat som behöver göras! Har håller iaf på med mitt projektarbete - Från början till slut. Syftet med projektet är att få fram information om hur det går till att starta upp och driva en kaninuppfödning av slaktkaniner som livsmedels. Tänk nu inta att jag är en hemsk person bara för att jag stödjer denna form av livsmedel, kött som kött :) Håller på att skriva lite om de olika produkterna man får fram ifrån en slaktad kanin, sen blir det till att skriva om de olika raserna som är lämpade för slaktproduktion. Nog med det!
Har köpt ett begagnat vintertäcke till Silla som hon ska kunna använda nu när det blir lite varmare och halstäcket blir för mkt. Fint är det iaf, får hoppas det är bra med :D

Nu ska jag fortsätta med projektarbetet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0