Nu är Malmö säkert igen ;)



Hästarna är intagna och utfodrade för en stund sedan, boxarna mockade strax innan dess^^

Blidde ingen träning för Silla idag på grund av att jag har varit helt slut efter det att jag tagit mig från Malmö till Bollerup. Men både hon och Kalle har varit ute mellan 7 och 21 idag, så det får kompencera (A) haha
Eftersom det inte går några bussar till Bollerup under lovet fick jag helt enkelt traska hem ifrån glemmingebro, 7-8km bort. Va ändå skönt även om det snöade lite grand :)
Gjorde som sagt Malmö osäkert idag för att kunna hämta ut mitt pass! Såklart blev det inte bara att hämta ut passet, utan även lite shopping :D


Hittade en skjorta på H&M till min bror, två T-shirtar och ett halsband på JC, två par tights på Tiger, en ring på Ur & Penn, nagellack till mig själv på Mittas och presenter till Linnéa.  


Ett halsband, nagellack, nagelstenar och ett kort till Kristians syster Linnéa som fyller 14 år på måndag men som vi ska fira på Söndag!


Kärlek till både halsbandet och tröjjan ♥


Jag som har både nattfodringen idag och morgonfodringen imon eftersom både Emmy och Elme är hemma för att kunna gå till tandläkaren imon och Johanna är i Åre ^^ Men jag ska nog överleva ändå ;) haha
Sitter här i min ensamhet framför datan, dricker saft och äter kiwi och passionsfrukt. Det lär inte hända så mkt idag, så blir sängen när jag har vatt ute och nattfordat om en stund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0