Ensam utan stimm!


Första jobbpasset avklarat till 10 idag (b, hem och mocka och fixa mat till hästarna. Funderade först på att rida ner till ridhuset nu mellan jobb, men den tanken försvann ganska fort när jag tänkte att jag kunde göra ingenting, sitta vid datan och sova ist :D hehe Det får bli att ta mig ner till riduset efter jobb ist och tömköra min fina flicka :D Sitter och äter några kanelgifflar nu, mumsigt :D <3

Linneas presenter är inslagna nu, finfint, kortet är skrivet på, ska packa lite sen för att kunna överleva hemma hos Kristian tills på tisdag ;) hehe

Det är så tomt här på Söderåkra nu kom jag på, inte för att jag är ensam hemma utan för att alla kattungarna som vi hade innan flyttade för ungefär ett år sedan :( Inte länge 7 små liv som springer och klättrar precis överallt!!

Här är Missys 6 ungar (sen fick hon en adoptivunge med)

Några av ungarna, nästan ett år gamla, men inte särskillt stora för det! (grå=Gösta, trefärgad=Pussy, Svart=Nuffe, Gul=Nils♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0