Som det kan gå ^^


Gårdagen började lite bra, hade duschat, packat och gjort stallet klart till 9.30 sen chilla lite inna jag behövde gå till bussen. Gick mot bussen strax efter 10.15 och framme en timme senare. Bussen slulle gå halv 12 men så klar är jag bäst och har kollat busstiderna en vardag istället för söndag -.- så nästa buss skulle gå 3 timmar senare... så blev till att börja gå mot Ystad! Ringde Kristian och han konstaterade att jag skulle ringa hans faster och en halvtimme senare kom hon och hämtade upp mig, då hade jag hunnit gå några km mot Ystad^^ haha en lagom promenad. Blev att chilla lite hos kristian innan gästerna kom, Linnéa blev jätteglad för presenterna, kycklingsallad till middag och sen nån chokladkaka till efterrätt :)



Idag har vi inte gjort så mkt, mest tagit det lugnt och kollat film och sånt :) Borde göra lite projektarbet, få se om jag hinner/orkar det sen :) Sitter och laddar ner lite filmer, bnåde jag och Kristian på olika datorer, gud vad sociala vi är :D haha

Johanna tar har tagit hand om Silla både igår och idag och imon ska hon ta ut henne för jag kommer inte tillbax förren på eftermiddagen. Fritids ringde innan och berättade att vi skulle få nya lås på Söderåkra imorgon, så får hoppas att någon är hemma imorgon när jag kommer så jag kan få nycklar ;) 

Nä, nu ska vi kolla på en film till :)

Jag älskar dig Kristian ♥ (bild från mkt länge sedan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0