Wiihoo!


Jobb gick bra, sen hem och göra i ordning Silla, väl nere i ridhuset får jag beslutsångest ifall jag ska hoppträna eller inte, men så blev det iaf! Sagt och gjort började jag släpa ut stöd och bommar, Silla bara står och glor på mig. Mitt i allt har hon plötsligt gått in i hinderförådet och står där och undrar var hon är xD hahahah knäppis ♥
Byggde en oxer och ett vanligt räcke, med start på ungefär 40cm. Började hoppa räcket några gånger och höjde till stut till 80cm :) sen blev det dax för oxern, Silla har aldrig hoppat en oxer innan, hon hade inte ens hoppat när hon kom till mig i september. Bakre bommen låg på 50cm och främre en bit under med minimalt mellanrum mellan bommarna eftersom hon inte har hoppat det innan. Men det gick galant! Till slut låg bakre bommen på ungefär 80cm och en bredd på drygt en halvmeter :D hihi Duktiga flickan!

Imorgon får det bli ett lugnt träningspass i ridhuset, eller om det blir bra väder så rider jag nog ut :D hihi
Dock jobb imon med, men som sagt - pengar är bra :D


Såhär såg det ut sist vi hoppade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0