Äntligen!

Äntligen kommer det en uppdatering!

Det har hänt jättemycket den senaste tiden!!! I onsdags tog jag både studenten och flyttade hem! Det är både underbart och hemskt! Jag och Johanna klarar inte en dag utan att prata med varandra xD haha Kommer lite bilder från FB och från mobilen nu, för har inte orkat/hunnit lägga in mina egna bilder från kamerorna på datan än^^ I övrigt var studenten helt underbar! Och inte nog med det, så hade vi roligt på båten sen efteråt med ;) ♥♥♥♥♥♥♥

Champangefrukosten!

Lunch!

Klassbild framför vårat monoment :)

FLAKET!!!! :D:D:D


Hemma





I fredags var vi uppe och lämnade Sillas vagn uppe vid Växsjö. Fick även träffa några som provred henne och kanske ska ha henne ett par veckor i sommar! Glad flicka för då kommer hon att vara i Helsingborg så att jag kan åka och träffa henne!!! :D:D:D Jag fick även rida en runda på henne :)♥


Sen i lördags var det utflyttningsfest hos Stoffe och i söndags ringde Kristian och väckte mig och sa att jag skulle ta mig till Ystad så fort som möjligt för att vara ute med båten med han och några till :) Så blev till att ta sig till Ystad och väl på båten sen solade vi och åkte gummidäck efter båten! Skitkul!! :D:D

Hos Stoffe :)

Älsklingen på däcket :)

Jag och Theo på båten :)

Min fina spännis ;) ♥

Jag och Anton när vi väntar på pizza! :D


I måndags åkte vi (jag, Kristian och dom han bor hos) till Tosselilla och spenderade hela dagen där :) mysmys! Stannade till tisdag lunch och sen på onsdagen scopping med bror (bilder kommer imon) och sen blev det till att fira Elins student :D
Elin på flaket :) (till vänster^^)


Idag har jag hunnit med hur mycket som helst (eller inte)!! Gick upp hyfsat tidigt i morse, tog bussen till stan strax innan 10 för att besöka arbetsförmedlingen, skrev in mig där och fick en handlingsplan :) Därefter postade jag ett brev och traskade bort mot Triangeln för att ta foto till körkortet :) såklart glömde jag lappen det skulle klistras fast på så fick inte det postat idag :( menmen :) Försökte få tag på Tjockis, men han svarade inte utan sov, så fick äta själv. Men sen svarade han och vi träffades en stund med meningslöst gående på stan och konstiga grimaser på Donken ;) haha ♥'

Nu är jag iaf hemma och ska försöka packa upp lite saker :) hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0