GMU-testerna :)


Tog tåget mot Kristianstad 06.18 igår morse och framme runt kvart i 8 vilket följdes av en mindre promenad till Rekryteringsmyndigteten där dagen började med en inskrivning. Därefter fick jag lov att se en intruduktionsfilm och göra ett intelligenstest. Därefter blev det en del väntan annan jag fick lov att komma in till en sjukskötare som vägde och mätte, pratade lite och sedan gjordes ett styrketest. Efter det blev det åter igen väntan x) Ända tills en kvinna sa att vi kunde gå på lunch^^ En stund efter lunchen kallades jag in av en psykolog och pratade med henne en stund, efter vilket ännu en gång rusulterade i mera väntan. Efter denna väntan blev jag kallad till läkare som lyssnade på lungor osv, och han sa att jag va tillräckligt frisk för att göra fystestet :D Så gick bort till fystestet och fick bara vänta en omgång innan det va min tur. Om jag trodde att jag hade bra kondis och benstyrka nu så kan jag berätta att så är det tyvärr inte xD haha Det måste tränas upp!!
Efter fystestet blev jag kallad till en yrkesvägledare där vi diskuterade möjligheterna för mig då jag blivit godkänd. Så nu är jag preliminärt intagen som Bevakningssoldat på marinbasen i Karlskrona och i andra hand Bevakningssoldat på Ing 2 i Eksjö :D:D:D:D:D Genom detta kan jag sen bli hundförare vid en bataljon och vidareutveckla mig med det!! :D wiiiiiiiii!!!!!
Efter att ha kommit fram till detta med yrkesvägledaren och anmält mig så fick jag lov att gå och ta ett foto som ska användas till ID-kort vid GMU utbildningen :) Svettig och mysig efter fystestet och utan smink, nog kan man ta ett foto ändå x) haha

JAG HAR DET SOM KRÄVS!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0