Rabarberpaj :)

Seg dag idag, blev väckt av mamma vid 12 vilket var alldeles för tidigt med tanke på gårdagen XD hehe

Till gårdagen då - Först in på Emelies utspark på Jörgen Kock gymnasiet, sen vidare till Mediegymnasiet för Marielles utspark följt av körning med cabben inne i stan med Marielle och Matilda. Middag och studentfirande sen hemma hos Marielles farmor och farfar och senare på kvällen drog vi iväg till Slagt för ännu mera fest!! :D Strax innan halv 4 kom mamma och hämtade mig och då var solen nästan påväg upp^^ haha så med tanke på det borde jag ha fått sova längre!! x)

Idag har jag plockat ihop lite hästsaker i garaget, hängt in klänningar i garderoben och bakat rabarberpaj som ska ätas till efterrätt sen :D mums!! Och rabarberna va jag duktig och plockade i trädgården faktiskt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0