Sammanfattningen i bild =D

Midsmmar med mitt allt och några till ;) ♥

Efterrätt med flädersaft, cider, Dooley's och mosade jordgubbar med grädde och socker :D MUMS!

Finast klädda midsommarstången ever!! x)

Mamsen med händerna fulla^^

Dom stora starka pöjkarna fick flytta på ett litet hus :)

Vi va ute och gick så hittade kristian en liiiiiiten kompis :)

Tror han döpte den till Bengt xD

Dans kring stången med "Mors lilla kråka" kan sluta illa efter ett par timmar ^^

Älsklingen är trött i röken från elden :)♥

Dagen efter va vi ute och gick typ 2,5 timme, plockade smultron på vägen :) hihi

Och väl hemma blev det att åka iväg med Johanna och hämta en soffa och sen hittade jag en båt hemma som Martin fick åka på^^ haha


Dagens bragder! (tisdag^^)
Jag och kära Johanna har skurat en soffa, högtryckstvättat bord & stolar och storstädat husvagnen både utvändigt och invändigt :D

Man ser ju skillanden... x)


Husvagnen gick inte igenom besiktningen i måndags, så nu har papsen fixat det som var fel så gott han kunde så imon får jag ta mig upp vid sex-tiden för att vi ska kunna åka iväg och ombesiktiga husvagnen :) Därefter blir det frisören kl 10, stan och sen en runda in om arbetsförmedlingen ;P
Nu - SÄNGEN! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0