Allt och inget!

Har inte orkat skriva vad jag har hittat på de senaste dagarna, men men :)

I torsdags åkte jag hem till Elisabeth för att fira henne lite för hon blev hela 22 år :D Grattis!! Därefter blev det till att köra till älsklingen i Ystad i kvällens regn ^^

I fredags var det begraving för älsklingens pappa.. Väldigt fint i kyrkan ♥
Du kommer alltid att finnas hos oss Anders! ♥


I lördags och söndags var älsklingen iväg med sjöräddningen och jag var hemma hos dom med Emma och barnen :) Sen på kvällen (söndag) åkte jag hem och tog kristian med mig ;) hehe Väl hemma blev det att äta grillat och sen gjorde älsklingen och jag en spann flädersaft, gick en runda på stranden och kollade film när vi kom hem :)

Nu idag har jag varit uppe med tuppen för att köra Kristian till stan så han kunde ta bussen till Veberöd för att börja jobba klockan 9^^ Därefter blev det att hämta mitt KÖRKORT på posten och sen vänta på att Lidl skulle öppna kl 9 så att mamma kunde få sina croasanger till frukost. Därefter en runda till Willys för att handla socker, citroner och citronsyra för att kunna göra ännu mer saft ;) När jag är påväg ut från parkeringen ringer mamma och säger att hon behöver något och jag får ta en runda till in i affären^^ haha xD När jag äntligen kommer hem sen gör jag en spann flädersaft till bara för att det är gott (A) hehe TAGGA FALSTERBO!! ♥

Har även varit duktig och städat några badrumsskåp här hemma, min sminkbänk och håller på att försöka få undan lite mer skit här på rummet^^ xD haha men det går väl som det går... (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0