Mysdag med flickan ♥

Heldag med Marielle idag! :D :D

Vi plockade en massa jordgubbar och fick en påse potatis på köpet, osså köpte vi lite lök^^ och duktiga Marielle bar hem alltihopa på huvet medans jag gick med monstret ;O

Monstret i egen hög person efter att hon hade badat med oss! Alex ♥

Mumsiga och mosade jordgubbar :D

Blev en runda till Ikea med, för jag skulle köpa en spegel till toan :) Smart som jag är utbrister jag "afan, man ska följa pilarna!" xD

Efter Ikea blev det en runda till Rusta där vi fastnade ett tag i massagestolen som står vid utgången, underbar! Dock smsade mami och sa att maten var klar så det var bara att resa sig och köra hem :( x)

Mysig dag med marielle iaf :) ♥ och nu väntar jag på att klockan ska bli 23.10 så att jag kan köra bort till Hyllie och hämta Kristian vid tåget eftersom han ska sova hos mig inatt :) ♥♥♥ Dock ska jag köra både honom och mamma till buss/tåg imon bitti för båda två ska jobba :( Få se vad jag hittar på^^


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hoppas du och Kristian hade det mysigt på kvällen. Dagen var jätterolig och du fick till en klockren bild på Balle ^^<3

2011-06-22 @ 12:28:59
URL: http://twitter.se/marrhan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0