Äntligen klar!


Nu är jag, efter åtskilliga timmar, några utbrott på dammsugaren och väldligt hungrig, klar med städningen av rummet! Jag plockat undan allting, dammsugat (till och med alla listerna!), bäddat sängen och sorterat alla dumma, likadana strumpor XD haha Känner mig lite stolt faktiskt :) Kommer tyvärr dock bara ta ett par dagar (kanske timmar?) innan det ser likadant ut igen, om inte värre! Men det får va.




Har under tiden även hunnit fixa stallet (bara att stö opp hela boxen med massa ny halm sen), planera och ta fram mat, mixa ihop en underbart god jordgubbs-smothy, druckit upp den, gjort onödiga saker och diskat en massa :) Vuxenpoäng till mig :D


Mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0