Det blev en långtur :)


Riktigt underbar dag igår! Blir först väckt på morgonen av att Johanna kommer in och säger att dom gör pannkakor ifall jag ville ha, man blir inte annat än glad!

Strax innan halv ett gick vi ut i stallet för att sedan bege oss (Johanna barbacka på Kalle och jag & Erik i vagnen bakom Silla) mot busshållplatsen i Glemmingebro för att lämna av Erik. Ëfter ungefär halva vägen tycker jag att Erik kan få köra och ger han tömmarna som han förvånat ta emot^^Gick faktiskt väldigt bra för han att köra och han tyckte det var kul :D
Väl framme vid bussen möter vi en annan tjej till häst - hon skulle handla mjölk^^ Sen går jag iväg från Silla för att kolla vilka tider Grillen har öppet, kommer på halvvägs dit att jag inte sagt till henne att stå still, haha fast hon står så fint hon bara kan! Sedan fortsäeer vi våran tur ner till "Indian Corner" för att se vad det är för ngt - en besvikelse för dom serverade inte mat :( Vidare till Byakrogen som visar sig vara ett ställe där pensionärerna äter lunch. Sist men inte minst besökte vi Lisagården, där vi parkerade hästarna, dvs. gjorde en grimma av ett spännband och knöt fast Kalle i en port och ställde Silla lös bredvid, varefter vi gick in i affären för att att titta och det slutade med att vi handlade en vattenkanna till Johanna och en dyna med blommor på som jag ska ha i vagnen. Superfina saker där inne! (bild på dynan kommer) Sen begav vi oss faktiskt hemmåt! Hela turen tog ungefär tre timmar, tre underbara timmar i det vackra vädret! :D Fler sånnahär turer, fast till andra ställen med, kommer göras ända fram till studenten! Wiiiho!


Påväg!

Johanna tramsar^^

Erik i full action!

On our way!

Framme!

Kärlek ♥

Fin ♥

Easy Bootsen på sig :D

Där det finns elskåp hittar man johanna i full färd med att försöka ta sig upp på Kalle xD

Nu blir det sängen för min del, det är en dag imorgon oxå, även om jag bara har en lektion
och sen ska jag äta lunch tillsammans med Johanna :) Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0