Först slappedag sen stress!


Vaknade klockan 10 i morse, rastade Fanny (en av Kristians hundar), kollade på en film, sov lite till och sen vid halv två hade jag packat klart och var påväg till bussen. Framme på Bollerup sen vid 16, gick in på fritids och hämtade ut en nyckel eftesom du bytte alla våga lås i morse. Började att baka massa kakor till Jägarexamen, blev muffins idag vilket uppskattades, precis som alla de andra kakorna^^ Stax innan halv 7 kom Jeanette och hämtade mig och kakorna, sedan var det Jägarexamen i två timmar. Lite segt eftersom det han pratar om har han redan pratat om flera gånger innan :(
Hem, mocka snabbt, fixa mat + ensilage och ta in Silla. Hann inte bli någon motion för hennes del idag :( men men, det får vi ta igen imon :D

Har gjort lite projektarbete nu på kvällen, har letat upp fakta om olika kaninraser lämpliga till köttproduktion,fast har inte skrivit om det än, får försöka hinna med att göra det imorgon mellan mina två lektioner (10-11.30 & 14.45-16-45). Ska försöka rida på morgonen om  jag orkar ta mig upp tidigt ;)
Från och med imorgon så har jag fler lektioner då en kurs om hundar börjar och kommer va två lektioner i veckan och hålla på fram till påsklovet har jag för mig. Ska bli jättekul :D

Finaste hundarna ever ♥ (Amstaff & Pitbull)

Nu blir det sängen för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0