Morgonstund har guld i mun!


Lite morgonpigg idag, hade stallet helt klart till 8.15! Nu har jag skrivit om en kaninras till projektarbetet, ska försöka hinna en till innan jag måste gå ner till skolan och ha min första lektion^^

Igår blev det som sagt Ystad med Johanna och Kristian. Tog bussen in vid 8.15 och framme ungefär en 30-45 min senare och mötte Kristian på Epresso House där vi satte oss och drack vars en stor varm choklad, mumsigt :) Vid 10 när allt hade öppnat började vi traska runt, hittad två armband på Brothers & Sisters, ett par örhängen på Åhlens och en bustier och en bas-kjol på HM :) Och såklart handlade vi mat för att klara oss resten av veckan!



Om typ en halvtimme har jag 1,5h hundkurs, följt av lunch fram till ett, körlektion en timme, lång fika och klockan 14.45 har jag två timmars keramik. Få se vad jag gör på keramiken idag, jag har dålig fantasi! :(
Sen blir det direkt hem för att skritta ner till ridhuset och träna ordentligt med Silla. Blir lite tight i tiden för klockan 19 sen ska jag på Ki-Box och därefter måste jag hinna plugga till etologiprovet imon :( *snyft*

Men nu måste jag byta om och ta mig ner till skolan. Eftersom min cykel står nere på skolan får jag och då tar det lite längre tid^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0