Ny header!


Har precis gjort en header till bloggen, ganska lyckat om jag själv får säga det :) Efter mycket om och men fattade jag hur man fick till det!

Har haft en lektion i skolan idag som heter Hundar. Så nu ska jag bara få tag på en hund som jag kan ha med på kursen! Nästa lektion, keramik, börjar om ungefär en kvart, så får snart cykla ner till skolan igen.

Tänkte lägga in lite bilder från när jag gick från Glemmingebro mot Ystad i Söndags!
Tur att där är vägskyltar även på landet^^

Osså finns det åkrar...

och ännu fler åkrar..

Vägskyltar så man vet var man är och hästar som överallt här på landet!

och allt detta utmed 90-vägen som jag traskade på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0