Full dag i dåligt väder :(


Rent sagt riktig pissväder ute idag! :O Regnar, blåser, är klallt och allmänt trist!

Började dagen tidigt med att säga hejdå till pojkvännen som skulle åka till skolan efter ha varit här sen igårkväll, sova lite till, dra sig upp ur sängen, släppa ut Silla och sen skriva klart om alla kaninraserna till projektarbetet eftersom det egentligen var meningen att jag skulle ha projektmöte idag men min handledare hade glömt av det :( Men nu är raserna iaf skrivna om och ska bara hitta bilder på dem.

Hoppade lite där, innan det var dax för det planerade projektmötet hade jag en körlektion, ska ju försöka klara att ta körkortet innan sommaren :D Gick faktiskt bra idag tyckte jag! Hår fått böckerna nu och imon ska jag ringa en lärare på skolan som har hand om testfrågor på teorin. Efter körningen blev det en timmes lunch, följt av etologiprov. Sista lektionen var djursjukvård där vi idag samlades i grisstallet för att dissekera smågrisar (dödfödda/klämda till döds) för att se likheten mellan grisens och människans organ. Lite läskigt i början men sen va det faktiskt kul^^ Kollade även på en väldigt gammal film och fölning :)


Ska gå ut i stallet om en nästan en timme, trotsa vädret som gud gav oss och ta mig ner till ridhuset för att hoppträna Silla :) Måste ju träna lite inför tävlingen på lördag (Pay and Jump på Bollerup).

Ska försöka skriva på projektarbetet när jag kommer hem så att jag slipper göra det i helgen :D



Kommentarer
Postat av: Anthonyfatima

Thanks for the information

2011-06-13 @ 11:59:27
URL: http://anthonyfatima.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0