Fullt upp!


Blidde ingen tur ner till ridhuset för Johanna fick mycket att göra :( Så fick longera Silla ute på fältet en 20 minuter istället, så att hon skulle få röra på sig!

Nu sitter jag framför datorn, har ätit middag bestående av vårullar, ris och Sweet Chilli Sause, mums! Snart blir det duschen och sedan blir det skriva lite projektarbete.

Imorgon blir det full dag för min del! Fixa stallet helt klart på morgonen. Klockan 10 ska jag på möte med min projektledare, och innan dess ska jag ha hunnit skriva ut lite papper som jag ska visa för henne. Klockan 11 kommer snubben från förskolan och vi kör typ en timme. Efter det lunch och klockan 13 så börjar min första lektion som är Etologi följt av två timmars djursjukvård. Är hemma ungefär vid  17 och då ska hästen motioneras. Kristian kommer troligtvis vid fyratiden imon och sen ska jag klippa hans hår :)

Borde städa rummet med, men orkar inte riktigt det... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0