Ninisar :)


Hemma igen! Cyklade på världens hemskaste cykel, kan säga att jag har ont i häcken nu XD
Ingemar hade för tillfället tre honor med ungar. Två av ungarna är 6 veckor gamla, fyra stycken är 7 dagar gamla och de sista sex ungarna är bara 5 dagar gamla. Sjukt söta är dom!! ♥ Men såklart glömmer jag kameran hemma och kan inte ta några foton på dem :( När jag ändå var där hjälpte jag till att städa fyra av kaninburarna och klippa klorna på 4-5 av honorna. Kommer att låna hem en eller två av honorna med ungar för att ha med och visa på skolan när vi ska ha projektredovisning. Troligtvis blir det honan men två ungar och honan med sex ungar för att man ska se skillnaden i tillväxten hade jag tänkt. :)

Gammal bild på min förra honas ungar när de var ungefär två veckor gamla.


Nu hade jag planerat att sova lite, för somnar nästan farmför datorn :O haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0