Dagen då jag åter blev brunett... :)


Helt riktigt, nu är jag inte längre halvblond med en megautväxt utan brunett med lite hjälp av Johanna :) hihi Hoppas det blir fint till klänningen :)

Osminkad och dann, med Falsterbotröjan från förra året ;P hehe


Igår var det valborg ute i Harlösa med trevligt folk och stor eld :D:D:D hehe Alla andra åt korv men jag åt kotletter och potatissallad (Y) haha
Idag har jag sovit länge, övningskört med papsen bland annat på Ikea^^ och sen har vi kört tillbax till skolan :) Blev träning nere i ridhuset med prinsessan med :) Lite volter, framdelsvändningar och sen konstaterade vi att hon kunde flygande byten i galoppen när man rider på åttor :D hehe Min fina flicka kan hon!

4 dagar till balen, exakt en månad till studenten och två månader och en dag till Falsterbo!
Väntar fortfarande på klänningen till balen, får hoppas att den kommer imon! Kommer även att få en tiara därifrån, skitsöt :) Och älskade Marielle kommer att fixa håret och troligtvis sminket med, men hur får vi se sen :D
Skor till balen och lika så studentklänningen ska inhandlas på onsdag när jag åker hem inför balen på torsdag!!!!

Falsterbo är ett ord som ger en rysningar redan! Sånna planer vi har asså! Jag och Johanna har stora planer som bland annat innehåller stor fyl/frys, soffor, veranda, tonvis med jordgubbar och is, lysande saftblandare, trångbebott och en sablans massa dricka :D:D hehe BE THERE, I swear it will be good!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0