@£/()%¤/`?"!@¤E%/&)(¤ GAAAAHH!!!!!

Igår la min dator har lagt av helt!! :O Gick inte att starta den normalt utan kom bara massa text att den ska reparera sig eller ngt :S:S Nu blir jag sur :( Dock lyckades Kristian få igång den sen :) ♥


Hade även en "kontrollkörlektion" :P Gick rätt bra, lite småsaker bara, men har en dubbel på måndag med innan uppkörningen iaf^^ Kanske blir körning med papsen i helgen om han vill hälsa på mig ^-^ Blev även traktorkörning och därefter ett studiebesök på Skånes Djurpark :D:D:D Bilder kommer sen! Red 3:an med Johanna på kvällen, en kille som cyklade, lyckades cykla om oss 3-4ggr innan vi hade hunnit hem! XD

Regnar satan idag! Fast det ser bara mer ut än det är^^ haha Va precis ute och fodrade, hästarn va torra och fina :) hihi Senare blir det att åka till Danmark med klassen♥ för att göra något jag inte har en susning om för jag läser inte den kursen utan följer bara med X) hehe Kul kommer det att bli iaf :)
Står i "duschkö" nu, eller helt enkelt väntar på att Emmy ska duscha klart och sen ska Johanna duscha och därefter är det min tur =D=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0