Enormt megamånga bilder!! =D

Först idag blir det lite bilder på Silla från i onsdags och från igår. Imon lägger jag upp MASSA bilder från fotograferingen innan balen =D Så att det inte blir för mkt på en gång xD

Onsdag :)
Mina fina älsklingar♥

Finaste hästen ♥







Kärlek till min prinsessa! ♥



Söndag ^^,
Färdigselade :)

Nästan inbackad mellan skacklarna :)

Ena sidan förspänd...

...och den andra med :)

Påväg ut från gården :)

Ännu en katt har kommit till Söderåkra :) Söt, social och gillar höns, men väldigt smal :(

Agda och Bengt 2 ^^

Påväg hem igen!


Nyrullad :)

Kalles tur ;)

Satte upp mineral-/salt-stenen i hagen, Silla väntade knappt men att slicka och tugga på den tills den va på plats^^



Ännu en rullning avklarad :)

Finaste får äpplen :D


Bilder gillas ju ;) haha Nu ska jag ta och göra middag - Pommes och lövbiff :D:D hihi Därefter blir det nog att rida en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0