Papsen ♥


Blev först att göra säkerhetskontrollen på bilen när papsen kom hit. Han körde finebilen så blev att köra automatare för första gången och det gick super! Riktigt skönt att köra en bil med drag i som klistrade fast en i sätet när man gasade på!! :D:D hehe Körde en sväng till simrishamn och sedan vidare till ett café utanför Kivik som heter Café Annorlunda där man dricker te/kaffe och äter en massa kakor, typ som en kakbuffé ;P

Smickrande bild med solen i ögona och allt på Café Annorlunda :)


Körde tillbax med en runda in om Tomelilla för att köpa pizza som middag till mig och under tiden vi vänta på pizzan sprang jag in på Ica och handlade lite mat :) Turbo med att beställa pizza, köra till Ica och handla en kass mat/dricka och sen köra tillbax till pizzerian på 15 min! :D haha
Väl tillbax på Bollerup försatte vi att göra både yttre och inre säkerhetskontroller så nu kan jag dem nästan, bara lite med ljusen som jag glömmer^^

I övrigt en riktigt mysig dag med fint väder (fram tills nu!), tack papsen! ♥♥♥
Nu ska jag först para ihop massa likadana svarta strumpor och sen gå ut i stallet för att ge hästarna middag ute i regnet, stackars pollar^^ :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0