Happyface! ;D

Då var jag ännu en gång tillbax på Söderåkra efter att ha avklarat en dag i Malmö med massa att göra :) Övningskörning & lunch med mamsen på förmiddagen, halkan på eftermiddagen och därefter massa rundor till olika apotek för att kunna hämta ut avmaskningsmedel (men till slut hittade vi det!) och sen blev det lite shopping :D:D:D hihi

En skitsnygg tubklänning :D

Blev även två skinnjackor (fejk). En svart och..

...en brun :) Både jackorna och klänningen är köpta i nån trevlig affär på Rosengård Centrum^^

Sminkborttagning och hudkräm från Apoteket :)

Och till sist en uggle-ring från Lindex! ;D


Happyface på mina inköp idag :) Köpte även avmaskningsmedel och en vanlig svart t-shirt som jag ska klippa sönder till ett linne sen :D Har även bytat hage på Kalle & Silla, så nu står de i en hage som nästan är helt omringad av träd :) Får ta och flytta saltstenen till dem imon bara^^
Efter en "hård" dag blir det sängen för min del nu^^ haha God natt alla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0