Tisdag morgon :)

Har varit vaken typ en timme nu, allt till hästarna är klart, jag är nästan klar och har bara sminkningen kvar, frukostäggen är kokade och nu innan frukosten ska jag gå ner i källen för att sätta på en ny maskin tvätt^^ Det är så jobbigt/tråkigt att tvätta så det görs bara när det verkligen måste göras, dvs när man inte har några rena kläder kvar XD hehe Nu är nästan ett sånt tillfälle, så tvättmaskinen kommer att gå varm idag (Y)

Har praktiskt prov på hundkursen om ungefär en timme, därefter blir det lunch och att göra fler körkortstester fram till 14.30 och sen har jag keramik. Så ska hinna måla klart mina saker snabbt så jag kan gå tidigare för älsklingen kommer hit idag :D:D♥♥ Saknar min bebbe! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0