Lite rörigt, jadå!

Ändrade planer för imorgon typ :P Blir att jobba både morgon och eftermiddag nere på skolan :D Så får stiga upp tidigt och fixa hästarna, för mellan jobbpassen måste jag hinna göra ännu fler körkortstester och träna mig själv på säkerhetskontrollerna^^ hehe

Hästarna va väldigt söta innan när dom stod där ute när solen gick ner, helt blöta men jättenöjda för dom hade fått mat :P haha Lite synd om dem, men nu har det iallafall slutat att regna :D





Ikväll har jag suttit och smörjt mina träns som jag har till Silla :) Två platta svarta träns och en flywell som är mina och ett kastanjebrunt träns som är hennes ägares. Har tvättat och skrubbat alla allt med lädertvål och sen fettat in mina saker med Skinnfix. Får ta det det sista tränset imon när jag inte är så trött och har tid över^^ haha



Pratade precis med älsklinge i telefon :) Konstaterade innan att det blev väldigt många bilder på Skånes Djurpark i torsdags, så får ladda upp en del snart, lixom bilderna från balen :D x) hehe Nu blir det nannedax för ska upp kl 7 imon :D Tagga jobb!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0