väderkaos!

Jag tror serriöst att vädret har haft något emot mig idag :O Började pissregna så fort jag hade gått ut från datasalen efter att ha gjort massa körkortstester, och såklart fortsatte det att regna och vara motvind ända tills jag kom hem och då slutade det att regna -.-
Väl hemma dog jag lite i soffan framför TVn :D hihi Sen efter några timmar blev det åter jobb^^ Hemma strax efter halv 5 och då blev det en tur ut i stallet för att fylla på vattentunnorna till hästarna. Misslyckades dock grovt, för slangen lossnade inne i stallet så halva golvet är blött, ute i hagen vid tunnorna ser det ut som en gyttjepöl och jag var blöt som en nybadad säl xD haha Men hästarna har iaf vatten nu^^
I övrigt har vädret varit helt särigt! Helt plötsligt har himmlen öppnat sig och regnet bara öst ner utan att det funnits några mörka moln och sen på bara en sekund har solen lyst igen :S Skumt!

Ikväll blir det att plugga körkortsteori, duscha och sen prata med pojken hade jag planerat. Blir nog även till att dricka massa Margarithas med Johanna ikväll ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0