Traktorexpert!

Rätt lugn dag idag! Hade veckans enda lektion i morse. Hade hund och tränade agility, Sally var superduktig bortsett från en liten insident^^ Lunch och därefter blev det traktorkörning för min del! Lite övning och sen körde jag upp på 7.10 min men va inte nöjd så körde upp en gång till och fick strax över mvg-tid (som är 6min) men läraren sa att han skulle skriva MVG på mig ändå! :D:D *happyface*
Från traktorlektionerna i ettan xD


Efter fikan sen hade jag dubbel körlektion. Läraren tyckte att det gick super, så nu är jag taggad för uppkörningen på onsdag! :)
Nu är jag hemma och håller på att skriva en "att göra-lista" Den börjar bli lång nu.... :O haha x) Måste bland annat packa, städa, städa hos hönsen och plugga ännu mer körkortsteori :(

Här kommer lite bilder från Sillas "födelsedagskalas" igår :P hehe
Först vanlig middag som tog slut fort :)

Tårtan :D ♥ Två stora runda knäckebröd och massor med äpplen och morötter i bitar :)

Silla "hugger in"!


Massa mumsigt! ♥


Nu börjar det ta slut.. ^^

Städade lite i stallet efteråt, Johanna diskade spannar och lock = blev lika blös som en nydiskad spann :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0