FHS!

Har suttit och pratat med mamsen i telefon i drygt en timme innan idag, tror att vi har slagit rekord XD haha Plockade även ihop två IKEA-kassar med saker som ska hem^^ Sen stack jag ner till skolan för att äta lunch och göra några körkortstester. Gick även till Leffe och fick mina hittills satta betyg utskrivna :)

Igår var jag duktig och satt och skrev klart arbetet till djursjukvården och sen skickade jag in det i morse. Fick reda på att jag blivit antagen som funktionär under Falsterbo Horse Show igår med, så skickade in en anmälan om att jag vill ha en plats på campingen för husvagn med förtält ;) Arbetstiderna kommer hemskickade om kanske 2 veckor, så vet inte förens dess när och med vad jag ska jobba :P haha



Nu ska jag ta och läsa i körkortsboken hade jag tänkt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0