Fina nybadade hestar :D


Har hunnit med jättemycket saker idag :D Dagen började med att jag åkte med mamsen till stan på morgonen för att hon skulle göra massa ärenden och sen skulle vi handla :) Därefter blev det att åka hem för att packa upp lite saker som stod i kassar (hemtaget från Bollerup) och sen äta en sen lunch (typ 15^^) :P en stund därefter bar det av tillsammans med min kära racerbil iväg mot Bollerup :D Packade upp mina saker, chillade lite, bytte om och sedan gick jag och Johanna ner med våra hästar för att köra ett träningspass nere i ridhuset! Gick superbra! :D Väl hemma efter träningen blev det till att spola av hästarna, fast vi gick ett steg längre och shampoonerade dem lite med^^ hehe Vi blev nog minst lika blöta som hästarna XD XD

Innan :)

Under tiden^^


Silla klarduschad :D

Knäppis♥ x)


Finis ♥


Silla taggar för att rulla sig x)


Och så kommer rullningen!!


Färdig!


Middag!


och så va det med den nyduschade hesten^^ hehe

Kalleball :)


Taggar ännu en rullning! ;)





Kalle & Silla rullar ikapp ;D





Lagon massa många bilder på hästarna, men det är de värda för de är så söta :) hihi ♥

Och föresten så var ett av mammas ärenden att fixa en telefon till mig i studentpresent, så jag fick vara med att välja :D och såklart blev det en svart Iphone 4 med tillhörande rosa silikonskal och displayfilm (plastskydd) för att den inte ska repas. Alla möjliga säkerhetsåtgärder som en mobil kan ha bör jag ha! XD haha Dock får jag inte använda den fören jag har tagit studenten den 1 juni x)




Nu blir det sängen för min del! :) Imon blir det att rida på morgonen och sen ägna ett par timmar till etologiarbete, sen får vi se vad mer som händer ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0