Tingeling (A)


Har varit hemma hos älsklingen två nätter i rad nu för att stötta honom ♥ Vi tar en dag i taget. Inatt sover vi dock var för sig :( ♥

Vaccinerade och verkade hovarna på Silla igår, så nu är jag fattig igen (375kr+100kr) xD haha Idag Körde jag från blentarp vid halv 11, sen kom mamma för att packa hem massa saker och sen rida lite på Silla :) På kvällen blev det att åka till Gyllebo för att ha uppskjutning på Jägarexamen. Har nu klarat av hagel, men lyckades inte riktigt med kula (klass 2) så får försöka en annan dag :)
Just nu sitter jag och pratar med Kristian och försöker leta fram vad jag mer behöver till Lärarmiddagen imon, hade tänkt vara Tingeling i Peter Pan^^ hihi Sen blir det sängen för har fodring imonbitti :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0