Massa gjort x)

Såklart blev det inget långt inlägg igår för jag orkade/hann inte^^ :( men men, nu kommer det :)

I onsdags eftermiddag blev det att handla i Malmö, inhandlade ett par skor och en väska till balen, lösnaglar, sminkpenslar, hårnålar och studentklänning! Blev även att äta lunch med älsklingen på Tamnack Thai, riktigt gott! :D Blev hämtade av mamsen i stan och sen åkte vi hem för att äta middag och hålla käll.

I torsdags var den stora dagen inne!! BAL!! Vid 10 kom Marielle och skulle fixa mitt hår, det blev en massa korkskruvar, hårnålar och  en enorm mängd hårspray! xD haha Det tog drygt en timme och när hon var klar gick jag upp för att sminka mig, blev riktigt nöjd faktiskt :) vid 1 åkte vi mot bollerup, kändes rätt kul att övningsköra ut till landet helfixad med pyjamasbyxor och ett rosa linne xD haha Väl framme blev det att sätta på sig klänningen och sen åka ner till skolan för fotografering. Efter typ 1,5 timmes fotografering åkte vi iväg mot Bosjökloster! Mingel, fotografering och fördrink utanför Bosjökloster, sedan in för att äta, riktigt god mat! vid 9 tror jag började Perikles att spela och var sedan igång till 1 eller något och därefter gick bussen hem igen. Hemma blev det ännu mera jobb med håret, nu för Kristians del all ta ut alla hårnålarna på mig xD haha


Dagen efter (fredag) blev det rätt chill. Sov länge och sen tömkörde jag prinsessan på åkern :) Vid halv 3 åkte vi med bussen till Malmö och tillsammans med Johannas pojkvän Erik gick vi till Tamnack Thai och åt ännu en gång XD haha Hem sen med bussen, tog det lugnt på kvällen och bara kollade film :)

Lördag, upp tidigt för att duscha och sen åka iväg på förträff inför World Scout Jamboree 2011 som höll på från 10-15, träffade lite gammalt folk som också ska med - kulkul! Hem, äta pizza med familjen, kolla film md älskling och sen sova rätt tidigt :)

Igår åkte vi tilllbax till Bollerup, mamma och jag tog en sväng med Silla och vagnen till Glemmingebro för att äta glass :D En stund efter att vi kommit tillbax ringer Linnéa och säger att hon har ramlat av, Sparven har sprungit iväg och hon har ont i ryggen. Så kör och hämtar henne och Elme & Emmy hämtar Sparven. Blev för mamma att åka med Linnéa till akuten sen, men det va inget brutet så efter ett antal timmar åkte de hem igen med smärtstillande.

Idag har jag haft hundprov och därefter lunch bara :) Så nu ska jag sitta och försöka klara av ännu några körkortstester på datorn. Blir först kanske tester i en timme, därefter ska jag ner till veterinären för att få en vaccinationstid bokad och avmskningsmedel utskrivet till Silla :)
Sen ikväll ska jag lägga upp massa bilder, sitter på skolans dator nu och har alla bilderna på min egen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0